سیاستاخبار

ملاعبدالجبار، به حیث معین حفظ ومراقبت سرک های وزارت فواید عامه، به کارآغازکرد

کابل / 19 جدی / باختر

به اساس حکم مولوی هبت الله آخند زاده امیرالمومنین؛ ملاعبدالجبارکه به حیث معین حفظ و مراقبت سرک های وزارت فوایدعامه مقررشده است، امروز به رییسان وکارمندان این وزارت معرفی شد.

به گزارش آژانس باختر؛ ملاعبدالمنان عمری سرپرست وزارت فوایدعامه، درمراسم معرفی  معین جدید این وزارت گفت: وزارت فوایدعامه یکی از بخش های مهم و کلیدی امارت اسلامی افغانستان است که از آغاز پیروزی تاکنون شماری از پروژه های حفظ و مراقبتی را در ولایت های افغانستان، به خاطر حل مشکلات ترانسپورتی مردم تطبیق کرده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر و حل مشکلات مردم، رهبری امارت اسلامی، ملا عبدالجبار را به حیث معین حفظ و مراقبت وزارت فواید عامه مقرر کرده است.

 او گفت که ملا عبدالجباریک شخص نیک نام، دارای اخلاق حمیده و یک مجاهد است که امیدوارم بتواند در حد توان به مشکلات مردم دراین فصل زمستان رسیدگی کند.

بعد، ملا عبدالجبار معین حفظ و مراقبت سرک های وزارت فواید عامه، صحبت کرد و گفت: تقرر من به خاطر ارائه خدمت واقعی به مردم افغانستان است و از خداوند متعال می خواهم برای همۀ ما توفیق بدهد که در کنار هم برای آبادی افغانستان کار کنیم.

باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا