امنیت

اتحادیه اروپا همچنان متحد پولیس ملی خواهد بود

کابل باختر/ 28/ قوس
اتحادیه اروپا کمک های جدیدش را با افغانستان اعلام کرد.
حمایت سیاسی و مالی از پولیس ملی بخشی ازاین کمک ها خواهد بود.
اعلام حمایت دوامدار از پولیس ملی در جریان سفر تاج محمد جاهد وزیر امور داخله به بروکسل و دیدار با مقامات اتحادیه اروپا حاصل شده است.
مقامات دروزارت امور داخله میگویند، سفر وزیر امور داخله به مقر اتحادیه اروپا این است که همکاری های آن اتحادیه با وزارت امور داخله ادامه خواهد یافت و همچنان پولیس افغانستان از پشتیبانی های سیاسی و مالی اتحادیه اروپا ، اعضای اتحادیه اروپا برخوردار باشدکه دراین دیدار مساله مشوره دهی به پولیس ملی افغانستان ازطرف متخصصین پولیس اتحادیه اروپا و همچنان کار ،  کمک و حمایت شان برای انکشاف ساختار نهادهای پولیس ملی افغانستان درمحور گفتگوهای تاج محمد جاهد و مسوولان اتحادیه اروپا بود.
تمام اعضای اتحادیه اروپا یک باردیگر تعهد کردند که ازنیروهای پولیس پشتیبانی میکنند تا پولیس افغانستان بتواند برای مبارزه با قاچاقبران موادمخدر ، مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق انسان با توانمندی بیشتر عمل کند .
مقامات دروزارت امور داخله همچنان گفته اند که اعضای اتحادیه اروپا تعهد کردند که از پولیس ملی درافغانستان حمایت میکنند و نمی گذارند که افغانستان مبدل به لانه های اصلی تروریزم شود و بازهم مردم افغانستان قربانی گروه های تروریستی گردند .
روی هم رفته مقامات اروپا دردیدار با وزیر داخله افغانستان برای ادامه همکاری های مالی و سیاسی با پولیس افغانستان تاکیدکردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا