سیاست

احمد ضیا مسعود: حکومت تلاش دارد زمینه حکومتداری خوب را مساعد سازد

کابل باختر 17 حوت
اعضای شورای زنان ولسوالی ده‌سبز ولایت کابل، امروز دیدارِ با احمدضیا مسعود نماینده‌ فوق العاده‌ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب مشکلات زنان آن ولسوالی را بازگو نموده خواهان رسیده‌گی به آن شدند.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر، آن‌ها نبود تسهیلات ترانسپورتی، کلینیک و شفاخانه‌های صحی، عدم امکانات تعلیمی و تحصیلی را مشکلات این ولسوالی عنوان کرده بیان داشتند که با توجه به نزدیکی‌ این ولسوالی‌ به پایتخت ولسوالی ده‌سبز از هیچ گونه امکانات رفاهی و شهری برخوردار نیست.
احمدضیا مسعود نماینده‌ی فوق العاده‌ی رییس جمهور در اموراصلاحات و حکومتداری خوب در این دیدار بیان داشت که نیازمندی‌های شهروندان کشور تقربیا عام است و اصل حکومتداری خوب بر همین مناسبت که خدمات یکسان و سریع به تمام مناطق کشور ارائه شود.
نماینده‌ فوق العاده‌ رییس جمهور همچنان بیان داشت که دولت تلاش دارد تا زمینه‌های ارائه حکومتداری خوب را مساعدتر و هموارتر نموده و امکانات اجتماعی و شهری را بالا ببرد.
همچنان، اعضای شورای مبارزین در دیدار با نماینده‌ فوق العاده‌ رییس جمهور، بر اتحاد مجاهدین تاکید ورزیده خواهان همبستگی مجاهدین و ایستاده‌گی آن‌ها در مسایل مهم کشور از جمله مقابله با تروریستان شدند.
احمدضیا مسعود نماینده‌ فوق العاده‌ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب از حسن نیت این شورا برای تامین امنیت قدردانی نموده، افزود که با آغاز فصل بهار مجاهدین تلاش نمایند در هماهنگی و همکاری با نیروهای امنیتی نگذارند که طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی موفق به اهداف شوم شان نایل نشوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا