سیاست

امرالله صالح : خادم برای مردم و وزیر بی رحم در برابر جنایت کاران خواهم بود

کابل  باختر ۵  جدی 
امرالله صالح که تازه از سوی رئیس جمهوربه عنوان سرپرست وزارت امورداخله گماشته شده با این تعهد که خادم برای ملت و وزیر بیرحم برای جنایتکاران خواهد بود، کارش را اغاز کرد.
به گزارش اژانس باختر : حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی ٬ امرالله صالح را که تازه از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت امور داخله  گماشته شده است برای مسئولین و منسوبین آن وزارت معرفی نمود.
صالح گفت: "من به دو صفت، خادم بی ریا برای مردم و وزیر بی رحم در برابر جنایت کاران و تروریستان، به وزارت امورداخله آمده ام و تلاش خواهم کرد تا روایت نا امیدی های مردم نسبت به پولیس را تغییر داده و بجای آن امیدواری و اعتماد را جاگزین خواهد نمود.
سرپرست وزارت امورداخله توجه جدی به معلولین و معیوبین نیروهای پولیس ملی و همچنان به بازماندگان شهدای این نیروهای را یکی از اساسی ترین وجایب خویش دانست و افزود که فرهنگ احترام و حرمت گزاری برای معلولین و معیوبین پولیس را در این وزارت نهادینه خواهد ساخت.
ایجاد هماهنگی بیشتر و واحد سازی پولیس، اعتماد سازی، دادن حس مالکیت برای پولیس، نهادینه سازی حرمت و احترام به معیوبین و معلولین و ارج گذاشتن به شهدای پولیس از جمله اهدافی بود که صالح روی آن اشاره نمود.
داکتر حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان، از کار کرد خوب ویس احمد برمک وزیر پیشین وزارت امورداخله قدر دانی نمود و از زحمات و فداکاری نیروهای پولیس ملی در امر مبارزه با تروریزم و تنفیذ قانون در کشور ستایش و قدر دانی کرد.
ویس احمد برمک وزیر پیشین وزارت امورداخله از تدوین پلان استراتیژی چهار ساله برای وزارت امورداخله سخن گفت و افزود که با استفاده از تجارب و اندوخته ها در جریان ماموریت اش به منظور نهاد سازی در وزارت امورداخله بیشترین تلاش را نمود. ختم عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا