جامعه

داکترکمال سادات : جوانان کشور خواهان تمدید آتش بس ازسوی دولت و طالبان و صلح دایمی درکشورمیباشند

کابل باختر28 جوزا
داکترکمال سادات معین امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ  وشماری از مسولان نهاد های جوانان و سیاسیون امروز دریک کنفرانس خبری، برتمدید آتش بس ازسوی دولت و طالبان و برقراری صلح دایمی درکشور، تاکید کردند.
به گزارش آژانس باختر: دراین کنفرانس که به اشتراک شماری از مسولان و اعضای نهاد های جوانان و جامعه مدنی مرکز و برخی ازولایت های کشور برگزارشده بود ، معین امورجوانان درصحبتی درکنارآن که از آتش بس که میان دولت و طالبان برقرارشده بود، حمایت کرد،  خاطرنشان ساخت که درتماس های که با شماری از جوانان ولایت های مختلف کشورداشته است ، آنان از آتش بس میان دولت و طالبان که درچند روز گذشته  امید واری های زیاد را برای تامین صلح و ختم جنگ برای مردم ببار آورده است،  حمایت کرده و خواهان تمدید آتش بس ازسوی دولت و طالبان شده اند.
معین امورجوانان افزود که جوانان خاطرنشان ساخته اند که  سه روز عید را درفضای آرام و بدون تشویش سپری کرده اند و دراین ایام طالبان نیز به قریه ها و شهرهای ولایت های مختلف کشوررفتند و دیدند که درهمه نقاط کشورمساجد ، مدارس دینی و اماکن مقدس وجود دارد.
داکترکمال سادات افزود که این جوانان خواهان صلح دایمی و سراسری درکشورمیباشند.
همینگونه درآن کنفرانس شماری ازمسولان نهاد های جوانان نیزدرصحبت های شان برتمدید آتش بس میان دولت و طالبان تاکید کردند و گفتند که  آتش بس زمینه را برای برقراری صلح دایمی و پیشرفت، مساعد میسازد.
آنان خاطرنشان ساختند که صلح دایمی خواست جوانان و تمام مردم افغانستان بوده  و یک امراسلامی میباشد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا