سیاست

محمد اشرف غنی رئیس جمهور: قوای مسلح حمایت همه جانبه همه اقشار کشور را با خود دارند و با روحیه عالی، پلان های شوم دشمنان را خنثی می‌سازند

کابل باختر اول سنبله
محمداشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام دیروز در مرکز ملی توحید ارگ ریاست جمهوری، از طریق ویدیوکنفرانس با مسئولان ملکی و نظامی ولایت غزنی  در خصوص پیشرفت های اخیر امنیتی صحبت کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، دراین ویدیو کنفرانس که شماری از مقامات بلندرتبه دولتی، والی غزنی، قوماندان قول ارودی۲۰۳ تندر، قوماندان زون۳۰۳ سپین‌غز پولیس، قوماندان امینه و رئیس امنیت ملی غزنی حضور داشتند، در رابطه به وضعیت عمومی امنیتی ولایت متذکره، معلومات دادند.
والی غزنی در مورد آغاز فعالیت ادارات دولتی و چگونگی کمک های بشری به نیازمندان معلومات داد و گفت که شبکه های مخابراتی، شبکه های آب و مراکز صحی فعال شده اند.
سپس، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، لوی درستیز وزارت دفاع ملی، رئیس عمومی امنیت ملی و رئیس اداره ارگان‌های محلی در مورد فعالیت ها، پیشرفت ها و مشکلات ارگان های مربوط، پیشنهادات و نظریات خود راشریک ساختند.
رئیس جمهور کشورپس از شنیدن گزارش، از فداکاری و شجاعت نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت غزنی قدردانی کرد و گفت که به منظور رسیدگی به مشکلات ولایت غزنی، اقدامات لازم روی دست گرفته شود و به مسئولین ادارات مربوطه هدایت داد که  به مشکلات مردم رسیدگی جدی صورت گیرد.
رئیس جمهور کشور گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی ما در شرایط دشوار توانستند که در راه دفاع از تمامیت ارضی و مردم قربانی دهند.
وی اظهار خرسندی کرد که قوای مسلح حمایت همه جانبه همه اقشار کشور را با خود دارند  و با روحیه عالی، پلان های شوم دشمنان را خنثی می‌سازند.احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا