اخبارفرهنگ

دیداررئیس اطلاعات وفرهنگ هرات مسوول یوناما درغرب کشور

شهرهرات 4 جوزا باختر
رئیس دفتر یونیما در دیدار با مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات می گوید که این سازمان آماده همکاری در بخش های مختلف از جمله حمایت زنان و ایجاد شغل به آنان، حمایت از رسانه ها در بخش اقتصادی در هرات است .
آرزو رئیس دفتر یونیما همچنان در این دیدار یک کاپی از فعالیت های دفتر خود را به اداره اطلاعات و فرهنگ هرات سپرد و تاکید کرد که دفتر یونیما با همکاری و مشوره ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت در بخش های مختلف برنامه های تقویتی روی دست دارد.
رئیس دفتر یونما از ایجاد کمیته خبرنگاران و حمایت از خبرنگاران از سوی اداره اطلاعات و فرهنگ قدر دانی نموده و می گوید که برای رسانه ها این دفتر بزودی برنامه های تقویتی روی دست دارد.
در همین حال مولانا نعیم الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات ضمن قدر دانی از فعالیت های موثر دفتر یونیما در هرات می گوید که اداره اطلاعات و فرهنگ از هر گونه برنامه های مفید برای مردم و شهر اعلام حمایت کرده و با دفتر یونیما همکاری خواهد نمود.
حقانی می گوید که اداره اطلاعات و فرهنگ هرات با رسانه های ملی و بین المللی تعامل خوبی داشته و با آنان همکار بوده و در آینده نیز همکار خواهد ماند.
رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات می گوید که در بخش کار و توسعه فعالیت های خانم های تجارت پیشه نیز اداره اطلاعات و فرهنگ گام های موثری را انجام داده است.
مولانا حقانی از خانم آرزو خواست تا در قسمت توزیع کمک های موسسات؛ دفتر یونیما نظارت داشته باشد و موسسات را تشویق به کمک بیشتر به افراد نیازمند نماید.
مولانا نعیم الحق حقانی همچنان از خانم آرزو هتاکوی خواست تا زمینه معرفی مکان ها و آثار باستانی در هرات را برای گردشگران خارجی فراهم سازد.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا