جامعه

ملا امامان ، واعظان و خطبا درکابل : مردم از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور حمایت کنند

کابل باختر/ 28/ میزان
ملا امامان ، خطبا وواعظان مساجد و تکایای شهرکابل امروز قبل از ایراد خطابه نماز جمعه ازمردم خواستند تا به عنوان یک امر شرعی از نیروهای امنیتی ودفاعی شان حمایت کنند.
به گزارش آژانس باختر ، آنها درخطابه های شان با بیان وچگونگی وقایع اخیر تروریستی درولایت های پکتیا ، غزنی ، قندهار ، کابل ، ارزگان ، فراه … که نیروهای امنیتی و دفاعی ما در حوادث تروریستی و حملات دشمنان کشور جان باختند ، تاکید نمودندکه آنها برای دفاع از زندگی مردم شان وحقوق مسلمانان جان شان را ازدست دادند و آنهاشهید شدند تا اسلام و انسانیت ، هویت ونام اسلامی ما باقی بماند.
ملا امامان ، خطبا وواعظان مساجد وتکایای شهر کابل تاکید داشتندکه حمله برنظامیان و پولیس ما حمله بر مردم افغانستان است زیرا آنها اندکه این وطن است و آنان اند که ما صاحب هویت و استقلال خود هستیم .
آنها ازفکر و اندیشه اسلامی ما دفاع میکنند درحالیکه گروه های تروریستی فکر و اندیشه اسلامی را به بازی گرفته اند آنها با تحریف دساتیر اسلامی جنگ شان را درافغانستان جهاد میگویند درحالیکه خود برای نوکران جهان اسلام خدمت میکنند.
نیروهای امنیتی ما در برابر چنین منافقان و افراد شریر درجنگ اند و جنگ آنها یک جنگ مقدس است پس ضروراست که ازنیروهای امنیتی و دفاعی تان که مسلمان و فرزندان این کشور اند حمایت نمائید .
ختم/ عبدالخالق …ک..م

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا