سیاستاخبار

اعلامیه مطبوعاتی ریاست جمهوری  در پیوند به شهادت محمد یوسف رشید ریس اجرائیه فیفا

کابل/ 3 جدی/ باختر

با تاسف فراوان، دشمنان افغانستان محمدیوسف رشید رییس بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان(فیفا) را در ناحیه هفتم شهرکابل با انجام یک حمله تروریستی، به شهادت رساندند.

محمد اشرف غنی رییس جمهوری این رویداد تروریستی را شدیدا تقبیح کرد و گفت که محمدیوسف رشید سالیان زیادی از عمرش را در راستای نهادینه کردن مردم سالاری و شفافیت امور انتخاباتی سپری کرد و حادثه شهادت اش اندوه بار و مایه تاسف است. وی به نهادهای مربوط به خاطر شناسایی و مجازات عاملان این رویداد تروریستی، هدایات لازم داد.

در اعلامیه رییس جمهوری با اشاره به افزایش حملات گروه های تروریستی بالای تاسیسات و نهادها عامه، گفته است که دشمنان با انجام اینگونه حملات، افغانستان کنونی را که پیشرفت ها و دستاوردهای پسین را با تلاش ها و فداکاری های بی دریغ مردم به دست آورده است، به عقب برده نمی توانند، زیرا مردم ما همانند نیروهای امنیتی و دفاعی دلیر خویش، شب و روز در راستای حفاظت از کشور و آبادی و پیشرفت آن، تلاش می ورزند.

رییس جمهوی مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را به خاطر شهادت محمد یوسف رشید به خانواده و همکاران موصوف و تمام مردم کشور ابراز داشته و از بارگاه خداوند متعال برای آن شهید بهشت برین استدعا می کند.ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا