امنیت

سرپرست وزارت دفاع ملی با بزرگان ولایت های جنوبی و جنوب غربی دیدار کرد

کابل باختر 10 حمل
محمد معصوم ستانکزی سرپرست وزارت دفاع ملی روزگذشته به منظور بررسی اوضاع امنیتی زون جنوب و جنوب غرب کشور با تعدادی از سناتوران ، نمایند گان مردم در ولسی جرگه، بزرگان  و علمای دینی ولایت های کندهار ، ارزگان،هلمند و زابل دیدن نمود.
به اساس معلومات ریاست ارتباط و امور عامه وزارت دفاع ملی به آژانس باختر، بزرگان ولایت قندهار از توجه حکومت وحدت ملی در رابطه به تامین امنیت و به خصوص محمد اشرف غنی رئیس حمهور ابراز سپاس  و امتنان نموده و وضیعت امنیتی را نسبت به سال گذشته در ولایت کندهاربهتر خواندند.
در این نشست که بزرگان قوم و نماینده های با صلاحیت ادارات ملکی و دولتی هم اشتراک نموده بودند حاجی لالی یکتن از بزرگان قومی ولایت کندهار راجع به تامین امنیت بهتر گفت:"زمانی که مردم با دولت همکار شوند، در آنوقت برای دولت هیچ مشکلی نمی باشد ؛ما باشنده گان ولایت کندهار به ارگان های امنیتی باور داریم و با آنها همکار میباشیم".
بزرگان ولایت کندهار از وزیر دفاع ملی درخواست نمودند که در رابطه به ایجاد هماهنگی بیشتر میان ارگان های امنیتی کار نموده و از آنعده سربازان،بریدملان و افسران تقدیر بعمل آید که به خاطر دفاع از خاک و میهن  شب و روز در خدمت مردم خویش میباشند.
سرپرست وزارت دفاع ملی بعد از شنیدن سخنان بزرگان قوم و علمای دینی گفت:"ما خوشحال هستیم که شما با نیرو های امنیتی همکار هستید ودر تامین امنیت مردم نقش اساسی دارید ، شما هستید که در تامین امنیت انگیزه وطنی دارید.از شما تشکر میکنم و تعهد مینمایم که ارگان های امنیتی با شما یکجا کار خواهند نمود".

سرپرست وزارت  دفاع ملی وضعیت امنیتی ولایت کندهار را خوب ارزیابی نموده و در رابطه به هماهنگی میان نیرو های دفاعی و امنیتی افغان گفت که در مقر وزارت دفاع ملی سوق و اداره مرکزی ایجاد گردیده است .
در این مرکز نماینده های بلند رتبه هر سه ارگان امنیتی بطور 24 ساعته یکجا باهم در رابطه به پلان عملیات های محاربوی کار نموده و این پلان ها را تطبیق مینمایند.
همچنان وی در رابطه به پلان های امنیتی دولت در ولایت های زابل ، هلمند و ارزگان روشنی انداخته و تعهد نمود که دولت جمهوری اسلامی افغانستان از تمام امکانات دست داشته خویش استفاده نموده تا در ولایت های  یاد شده امنیت بهبود یابد.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا