امنیت

صدیق صدیقی : نیروهای کمکی به ولسوالی غورماچ فرستاده شده است

کابل باختر 28 میزان
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله امروز در یک نشست خبری، از آغاز عملیات بازپس گیری ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب و ادامه چندین عملیات پاکسازی در شماری از ولایت های دیگر، خبر داد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، سخنگوی وزارت امور داخله با بیان این که نیروهای پولیس ملی در همآهنگی با سایر نیروهای امنیتی کشور، مشغول راه اندازی عملیات های ضد هراس افگنی درچندین ولایت می باشند، گفت که نیروهای کمکی به ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب اعزام شده و این ولسوالی به زودی از چنگ هراس افگنان بیرون خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور داخله، در همین حال، از راه اندازی عملیات های پاکسازی در برخی از ولسوالی های کندز، غزنی، هلمند و هرات نیز خبرداده گفت که نیروهای پولیس ملی در همکاری با سایر نیروهای امنیتی کشور، مشغول اجرای عملیات ها به منظور پاکسازی برخی از مناطق ولایت های یاد شده از وجود هراس افگنان بوده و در این راستا با عزم و اراده قوی می جنگند و حمله های دشمن را دفع وطرد می نمایند.
صدیقی افزود که امنیت شهر کندز به حالت عادی برگشته و نیروهای پولیس ملی عملیات پاکسازی را در ولسوالی های چهاردره، امام صاحب و دشت ارچی ادامه می دهند تا امنیت این مناطق را نیز به گونه مطمین تامین نموده و زمینه زنده گی آرام مردم را فراهم سازند.
وی همچنان، از وارد آمدن تلفات سنگین بر دشمن در درگیری های هملند اشاره نموده گفت که 27 هراس افگن در نتیجه درگیری با نیروهای پولیس ملی در مربوطات ولسوالی های موسی قلعه، نوزاد و نادعلی کشته شده و عملیات پاکسازی در این ولسوالی ها ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا