فرهنگ

افتتاح حاضری برقی و دستگاه مکالمه صوتی انترنتی در وزارت اطلاعات و فرهنگ

6 اسد/ کابل باختر
روند حاضری برقی امروز در وزارت اطلاعات و فرهنگ با حضور معینان ،روسا و کارکنان این وزارت توسط حسینه صافی سرپرست آن وزارت افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در محفلی  که به این مناسبت در تالار بین المللی مطبوعات وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار شد، فاضل سانچارکی معین امور نشرات، پوهنیار سیده مژگان مصطفوی معین مالی، اداری و گردشگری، پوهاند محمد رسول باوری معین فرهنگی ، روسا و کارکنان آن وزارت اشتراک داشتند.
حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ تصریح کرد:"حاضری برقی در وزارت اطلاعات و فرهنگ که از اثر تلاش های مداوم معینیت مالی و اداری، ریاست منابع بشری و آمریت تکنالوژی معلوماتی ایجاد شد، گامی موثر در شفاف سازی مدیریت حاضری کارمندان وزارت اطلاعات و فرهنگ خواهد بود".
وی افزود:"هرگاه امور اداری شفاف باشد و با فساد مبارزه صورت گیرد، عدالت به گونهء خودی تامین میگردد و کارمندان نیز خود را در برابر مسئولیت های کاری مصئون احساس میکنند".
در این محفل همچنان دستگاه مکالمه صوتی انترنتی نیز به اختیار کارمندان آن وزارت گذاشته شد  و از این پس میتوانند با استفاده از آن در امور کاری داخل وزارت، مصارف بلند مخابراتی را کاهش دهند.
در اخیر سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ از کارمندان آن وزارت خواست که در حفظ و مراقبت از این دو دستگاه کوشا باشند.# نثار "ایثار"

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا