اخبارفرهنگ

امارت اسلامی برای فعالیت رسانه ها هیچ محدودیتی وضع نکرده است

شبرغان،۲۴جوزا،باختر
مسئولان ریاست اطلاعات و فرهنگ جوزجان در نشستی که با مسئولان رادیو های محلی داشت گفت: امارت اسلامی با فعالیت رسانه ها مطابق شریعت اسلامی هیچ مشکلی ندارد.
مولوی سیف الدین معتصم رئیس اطلاعات و فرهنگ جوزجان، در نشستی که با مسئولان رادیو های محلی داشت گفت که امارت اسلامی با رسانه ها یی که برنامه های شانرا مطابق ارشادات دین مبین اسلام آماده و نشر می کنند؛ مشکلی ندارد و در زمینه حل مشکلات آنها اقدام می نماید.
به گفته رئیس ریاست اطلاعات و فرهنگ جوزجان، رسانه ها نقش مهم و تاثیر گزار را در اصلاح جامعه دارد باید برنامه های دینی، علمی و فرهنگی را تقویت بخشیده رسالت خود را ادا نمایند.
بسم الله نصرت، آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ جوزجان در این نشست بر آماده سازی یک طرزالعمل جامع تاَکید کرده می گوید، پس از این با تشکیل یک هیت از رسانه های این ولایت دیدار می کنند.
در همین حال مسئولان شماری از رسانه های محلی بر نشر و پخش برنامه های علمی ، فرهنگی و تربیتی تاَکید کرده می گویند، نبود امکانات مالی و توقف پروژه ها مشکلاتی را به رسانه های محلی به بار آورده است.
بر بنیاد اطلاعاتی که ریاست اطلاعات و فرهنگ جوزجان به دست می دهد در حال حاضر در جوزجان یازده رادیو و یک جریده فعال است و نشرات دو تلویزیون و یک رادیو از چند ماه بدینسو متوقف شده است. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا