اخبارامنیت

امرالله صالح: معضل ماین های چسپکی به زودی حل می شود

کابل/ ۶ دلو/ باختر

در حالی که وقایع ناشی از انفجار ماین های مقناطیسی در کابل بیشتر شده است، معاون اول ریاست جمهوری می گوید که این معضل به زودی حل خواهد شد.

به گزارش آژانس باختر: امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری درجلسۀ امنیتی صبح امروزگفت:به مردم افغانستان اطمینان می دهیم که به زودی با ابتکاراتی که آغاز شده است معضل ماین های چسپکی حل می شود، فقط کمی زمان در میان است که تدارکات ما انجام یابد.

امرالله صالح تصریح کرد همان گونۀ که مشکل سلاح بزبزک را حل کردیم به این مشکل نیز رسیدگی می شود .

معاون اول ریاست جمهوری همچنان دراین جلسه با اشاره به مساعد کردن و فراردادن یک تروریست از یک شفاخانۀ صحت روانی گفت: تمام افرادی که دراین زمینه با تروریست فراری همکاری کرده بودند گرفتار شده اند.

امرالله صالح افزود “روش ما در شش و نیم این است که خلا ها را خاموشانه پُرکنیم اما گاهی این برملا سازی خلا ها باعث می شود که ادارات خود وادار به تحرک شده و اقدام کنند. یکی ازین خلا های موردی و تکان دهنده زمینه سازی برای فرار دادن یک  اختطاف گر از شفاخانه صحت روانی است. یعنی زمینه ساخته می شود که او زیر عنوان مریض عقلی نه به شفاخانه پولیس بل به شفاخانه ملکی انتقال یابد و از آنجا فرار داده می شود. تمام عناصری که ظاهراً در قضیه دست داشتند دستگیر شدند ولی کار روی تمام آدم هایی که چنین فضا را ایجاد کرده اند ادامه دارد.

جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا