اخبارجامعه

تاکید بر توزیع شفاف کمک ها در تخار

تالقان/ 15 حمل /باختر
معین وزارت مبارزه با حوادث در سفرش به تخار، گفت که برای جلوگیری از فساد، تمام موسسات غیر دولتی مکلف اند تحت نظر مستقیم ادارات دولتی ذیربط کار و فعالیت های شان را به پیش ببرند.
به گزارش آژانس باختر؛ مولوی شراف الدین مسلم، معین وزارت مبارزه با حوادث
در نشستی با روییسان ادارات دولتی و نمایندگان موسسات غیر دولتی مقیم آن ولایت گفت که پس از این تمام موسسات غیر دولتی مکلف اند تحت نظر مستقیم ادارات دولتی ذیربط کار و فعالیت های شان را به پیش ببرند تا از فساد و اختلاس در قسمت توزیع کمک های بشردوستانه و سایر بخش ها جلوگیری صورت گیرد.
وی گفت که ادارات دولتی مربوط در سطح ولایت مسوولیت دارند تا از جریان سروی و توزیع آنعده موسسات و نهاد هایی که در بخش توزیع کمک های بشردوستانه فعالیت می کنند، به صورت جدی نظارت کنند.
معین مبارزه با حوادث، از مسوولان امنیتی تخار خواست که امنیت کارمندان موسسات غیر دولتی را تامین کنند و در کار و فعالیت آنان مداخله نکنند.
در عین حال، حاجی کاظم طارق، معاون والی تخار گفت که آنان به صورت جدی تلاش می کنند تا موسسات غیر دولتی مقیم آن ولایت در هماهنگی نزدیک با مقام ولایت و ادارات ذیربط کار و فعالیت کنند .
از سوی دیگر، شماری از نمایندگان موسسات غیر دولتی مقیم تخار از همکاری و عملکرد مسوولان حکومتی تخار با نهاد های غیر دولتی آن ولایت به نیکی یاد کردند و افزودند که پروژه های بیشتری را در بخش های مختلف به خاطر بهبود معیشت مردم در سال روان در آن ولایت تطبیق خواهند کرد.
برمک بامی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا