اخبارفرهنگجامعه

تلویزیون ملی پروان در تبارز دیدگاه ملی باشندگان آن ولایت نقش برجسته دارد

چاریکار/۱جدی/باختر

این مطلب را مولوی شمس الحق مبشر رییس اطلاعات و فرهنگ پروان در مراسم افتاح رسمی نشرات تلویزیون ملی پروان و ایجاد هماهنگی میان ریاست های اطلاعات و فرهنگ، امربالمعروف و نهی عن المنکر و تلویزیون ملی که در تالار آن تلویزیو برگزار شده بود، بیان داشته گفت: رسانه ها در تامین عدالت اجتماعی، کاهش فساد، تبارز دیدگاه و اندیشه های افراد جامعه و انعکاس دست آوردهای دولت نقش برجسته دارد.

رییس اطلاعات و فرهنگ پروان با بیان این مطلب به آژانس با ختر گفت  که  در چهار ما گذشته ا.ا.ا در عرصه های مختلف دست آورد های خوبی داشته که اکثرا از طریق همین نهاد ها به اذهان عامه رسیده است، بنا برین مسوولان رسانه ها باید در امور نشراتی شان پالیسی ا.ا.ا رعایت کنندو حافظ ارزش های دینی و ملی درکشور باشند.

وی اطمینان داد که مشکلات و چالش های کارمندان اداره رادیو تلویزیون با مسوولان مرکز شریک ساخته شده و به آن رسیدگی خواهد شد.

مولوی محمد صابر عمر رئیس امربالمعروف و نهی عن المنکرپروان در رابطه به اهمیت رسانه ها صحبت کرده گفت: رسانه ها می توانند صدای مردم را به گوش مسوولان برسانند وهمچنان دست آوردهای دولت را به مردم انعکاس دهند، به همین خاطر ا.ا.ا برای کارمندان رسانه ها و خبرنگاران ارج قایل بوده واز هیچ نوع همکاری باآنان دریغ نخواهند کرد.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا