ورزش

تیم فوتبال افغانستان با تیم فوتبال هند مسابقه میدهد

تیم ملی فوتبال افغانستان بعداز شکست  دادن نیپال فردا با تیم ملی فوتبال هند دردورنهایی روبرو میشود.

به گزارش آژانس اطلاعاتی باختر ، بلال آرزو بازیکن تیم ملی کشور دیشب در  مسابقه جالب و دیدنی در وقت اضافی توانست گول سرنوشت ساز را به نفع تیم ملی کشور به ثمر برساند.

تیم های فوتبال هشت کشور جنوب آسیا به خاطر قهرمانی جام ملت های جنوب آسیا در استدیوم جواهر لعل نهرو در دهلی جدید از هفته گذشته با هم مسابقه دادند که افغانستان با شکست دادن تیم های فوتبال سریلانکا ، بوتان و نیپال برای نخستین بار در بازیهای فوتبال به دور نهایی رسید.

هند در بازیهای دیروز با نتیجه سه بریک مالدیف راشکست دادو به دور نهایی صعود کرد.

قبلاً" هند و افغانستان در مرحله گروهی 1-1 با هم مساوی شده بودند.

 گراهم رابرتس مربی سرشناس تیم فوتبال نیپال که  سابقه بازی در تیم های دسته اول باشگاه های تا تنهام هاتسپر و چلسی انگلستان را دارد به روزنامه هندوستان تایمز گفته بود " تیم فوتبال افغانستان را خوب می شناسد و چندین بازیهای آنها را دیده است ."

به گفته وی، تیم فوتبال افغانستان مهاجمان خوبی دارد اما نخواهند توانست دیوار دفاعی مستحکم نیپال را بشکنانند .

مربی تیم فوتبال نیپال افزوده است، من نقاط ضعف بازیکنان تیم فوتبال افغانستان را می دانم و به بازیکنان تیم فوتبال نیپال گفته ام که بر نقاط ضعف تیم فوتبال افغانستان تمرکز کنند.

تیم فوتبال نیپال درسی دقیقه نخست بازی، حالت تهاجمی داشت و سه بار نزدیک بودگول را به ثمر برساند ِاما به اثر دفاع خوب حمیدالله یوسفزی دروازه بان افغانستان تهاجم بازیکنان بی نتیجه ماند.

بازیکنان تیم ملی افغانستان بعداز بیست و پنج دقیقه دفاع ، حالت تهاجم را گرفت و بلال آرزو و سنجر احمدی سه بار کوشش کردند گول بزنند اما موفق نه شدند .

 جدی ترین حمله توسط بلال آرزو در دقیقه 43 رخ داد اما توپ به چوب افقی دروازه نیپال خورد ه وگول نه شد، سلیم کوهستانی در آخرین دقایق بازی کارت زرد گرفت .

درنیمه دوم بازی ، بازتیم فوتبال نیپال تهاجم پی درپی خویش را آغاز کرد اما با دفاع بازیکنان و دروازه بان افغان تهاجم آنان دفع گردید.

 عطا محمد برمل بازیکن افغان در آخرین دقایق نیمه دوم مجروح گردید و از بازی بیرون شد و سرانجام بلال آرزو تک گول تیم فوتبال افغانستان را در وقت اضافی به ثمر رساند.

این ششمین گول بلال آرزو دربازیهای جام ملت های جنوب آسیا می باشد او باین گول موقعیت خود را بحیث بازیکن پرگول تثبیت نمود.

افغانستان در گذشته سه بار از تیم فوتبال نیپال شکست خورده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا