اخبارامنیت

روند توزیع یونیفورم جدید برای پولیس ملي آغاز گردید

کابل، ۱۸ جوزا، باختر
وزارت امور داخله یونیفورم جدید ‍‍‍‍پولیس ملي را مشخص و روند توزیع آن را امروز رسما آغاز نمود.
مسوولین این وزارت در یک کنفرانس خبری به رسانه گفت که یونيفورم جدید پولیس ملي با درنظرداشت آب و هوای چهار فصل کشور دیزاین، و از این به بعد نیروهای پولیس به پوشیدن آن مکلف میباشد.
مولوی نور جلال جلالی معین وزارت امور داخله گفت که یونیفورم جدید پولیس از سوی وزارت یاد شده پیشنهاد گردیده بود، که بعد از تايیدی رئیس الوزرا و منظوری امیرالمومنین ترتیب و روند توضیع آن امروز آغاز گردید.
در همین حال عبدالنافع ټکور سخنگوی وزارت امور داخله گفت که روند توزیع یونیفورم پولیس ملي از ولایت های کابل و قندهار آغاز و به زودی در تمام ولایات کشور خواهد رسید.
وی افزود که در حال حاضر ۲۰ هزار جوره یونیفورم تهیه گردیده است و این رقم تا دو هفته دیگر به یک صد هزار افزایش خواهد یافت.
تکور همچنان گفت که قرارداد ساخت یونیفورم جدید با یک شرکت داخلی توافق شده است و نسبت به یونیفورم پولیس حکومت پیشین ۷۵ فیصد ارزان تمام گردیده است.
نامبرده مشخص شدن یونیفورم پولیس را در تامین نظم و دسپلین شهری مهم دانست و گفت که تکمیل این روند در بهبود امنیت کمک خواهد کرد.
مسولین وزارت امور داخله همچنان اطمینان داد که برای مسلکی سازی و تجهیز نمودن پولیس ملي تلاش مینمایند و به کسی اجازه نمی دهد که نظم و امنیت داخلی کشور را برهم زند.
وزارت امور داخله روند توزیع یونیفورم پولیس ملی را درحالی آغاز نمود که پیش از این شماری همشریان از حکومت خواسته بودند که برای از بین بردن جرایم جنایی و نظم شهری هرچی زودتر نیروهای امنیتی را به یونیفورم مشخص تجهیز نماید.
افغانمل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا