اخبارامنیتجامعه

زندانیان محبس کندز از برخورد نیک مسوولان این زندان ابراز خرسندی کردند

کندز،۱۶ثور، باختر

زندانیان محبس مرکزی ولایت کندز در صحبت های شان به آژانس باختر از رویه و برخورد نیک مسوولان این زندان به نیکویی یاد کرده می‌افزایند که باید به دوسیه های نسبتی شان نیز به ‌وقت معینه توجه لازم صورت گیرد.

در همین حال مولوی سمیع‌الحق صابر مسوول زندان عمومی ولایت کندز ضمن تایید گفته‌های محبوسین می‌گوید که زندان محل خوش برای انسان‌ها نبوده از مردم می‌خواهد تا به ‌خاطر زندگی آزاد و مسالمت‌آمیز مردم احترام یک ‌دیگر را داشته باشند تا مبادا راهی زندان نشوند.

این زندانیان که به اتهام قتل، قاچاق و فروش مواد مخدر، خشونت، سرقت‌های مسلحانه وغیره موارد محبوس گردیده اند ضمن اینکه از برخورد نیک مسوولان زندان ابراز قدردانی کرده اند اما از مسوولان محکمه می‌خواهند تا در قسمت رسید‌گی به دوسیه‌های جرمی و حقوقی شان بزل توجه فرمایند.

هرچند با حاکمیت امارت اسلامی افغانستان تاکنون، جرائم جنایی در ولایت کندز به صفر کاهش یافته، با آنهم از سوی یک‌تعداد افراد بی‌بندوبار یک سلسله جرائم صورت می‌گیرد که مجاهدین امارت اسلامی تاکنون علیه یک‌چنین افراد و اشخاص اقدامات جدی داشته و توانسته اند که ده‌ها مجرم را به جرائم مختلف بازداشت نموده و به پنجه قانون بسپارد.

لازم به ذکر است که هم‌اکنون در زندان مرکزی ولایت کندز به‌شمول ۲۴ زن  ۱۸۹ تن با جرائم مختلف محبوس هستند. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا