سیاست

سخنگوی ریاست اجراییه: برای حل مشکلات مردم اقدامات جدی روی‌دست است

کابل باختر 29 ثور
اقدام قاطع و گام به گام رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان برای رسیدگی و حل مشکلات مردم، محور سخنان سخنگوی ریاست اجراییه کشور را تشکیل می‌داد.
دکتور مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجراییه در نشست خبری هفته‌وار خویش، حمله تروریستی بر مرکز رادیو تلویزیون ملی ولایت ننگرهار را جنایتکارانه عنوان نمود و محکوم کرد و از آن به عنوان تلاش‌های مذبوحانه و غیر انسانی برای خاموش ساختن صدای مردم افغانستان یاد نمود و تاکید کرد که تروریستان با چنین اقدام‌های غیر انسانی هرگز موفق نمی‌شوند.
وی سفر داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور به ولایت‌های بدخشان و هرات، در جریان این هفته را اقدامی جدی برای رسیدگی به مشکلات مردم و اعلام حمایت قاطع از نیروهای امنیتی عنوان نمود.
سخنگوی ریاست اجراییه ضمن قدردانی از حضور و تلاش رسانه‌های همگانی، تصمیم آنان برای پی‌گیری اقدامات عملی ریاست اجراییه برای حل مشکلات مردم افغانستان را گامی مثبت در راستای تعامل موثر میان رسانه‌ها و حکومت یاد نمود.
دکتور رحیمی افزود، رییس اجراییه کشور بخشی از دستور کار شورای وزیران را برای حل مشکلات مردم به صورت مستقیم و با حضور نمایندگان آنان و مسوولان نهادهای مربوطه اختصاص داده است.
به گفتۀ سخنگوی ریاست اجراییه کشور، قرار است در دو هفته آینده و به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم باغیس، چالش‌های مردم بدخشان و هرات در هفته‌های پیش‌رو با حضور داشت نمایندگان آنان و مسوولان وزارت‌ها و ادارات مربوطه مطرح و حل گردد و قرار است این روند هم‌چنان تداوم یافته و به مشکلات سایر ولایت‌ها نیز رسیدگی صورت گرفته و حل گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا