اخبارامنیت

شرکت محصلان مرکز تربیه پولیس اسلامی در تامین امنیت هرات

شهرهرات/ 5 حوت/ باختر

نیروهای امنیتی و محصلان مرکز تربیوی پولیس اسلامی زون غرب ، جهت تامین امنیت و افراز چیک پاینت های امنیتی در نقاط مختلف ولایت هرات مستقر شدند.

به اساس پلان قومندانی عمومی مراکز تربیوی پولیس وزارت داخله کشور پلان سه روزه چیک پاینت های امنیتی در داخل و نقاط آسیب پذیر این ولایت آغاز شده است که در آن محصلان و نیروهای امنیتی که در حال فراگیری آموزش های مسلکی می باشند، توظیف و مستقر گردیده اند.

مولوی محمداسماعیل هدایت؛ قومندان مرکز تربیوی پولیس اسلامی به آژانس باخترگفت که هدف از راه اندازی این چیک پاینت های امنیتی تامین امنیت شهروندان این ولایت است و در ضمن کسب تجربه و فراگیری آموزش ها به صورت عملی چگونگی افراز چیک پاینت ها امنیتی، تلاشی بدنی اشخاص و وسایط وچگونگی برخورد و رفتار محصلین با مردم و شهروندان این ولایت می باشد.

مولوی هدایت افزود که در راس هر چیک پاینت ها یکتن از استادان مجرب و مسلکی این مرکز توظیف شدند، تا نحوه چگونگی افراز چیک پاینت و دیگر موارد را برای محصلین تشریح و توضیح کنند.

این در حالیست که باشندگان ولایت هرات از این کار و اقدام خوب مرکز تربیوی پولیس قدردانی و استقبال نموده و بیشتر شهروندان به گونه خود جوش با این نیروهای همکاری کردند.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا