اخبارامنیتجامعه

معتادان متهم به دزدی از تاسیسات عامه شدند

کابل/۱۵جدی/باختر

معاون اول ریاست جمهوری می گوید: با ارزیابی هایی که در شش ماه گذشته صورت گرفته است به ارزش بیشتر از 50 میلیون افغانی از تاسیسات شهری مانند چراغ ها و زباله دانی ها توسط معتادان دزدیده شده است و به کباری ها به قیمت ناچیز فروخته شده است.

به گزارش آژانس باختر :امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری امروز در فیسبوکش با نوشتن این مطلب به کسانی که ضایعات آهن می خرند، هشدار داده است.

او نوشته است : برای آنانی که مصروف فعالیت‌های کباری و خرید و فروش آهن کهنه هستند، هشدار داده می‌شود که از خریداری مواد دزدی شده مربوط به تاسیسات شهری ابا ورزند.

او گفته است، قرار ارزیابی‌ها در شش ماه گذشته به ارزش بالاتر از پنجاه میلیون افغانی تاسیسات شهری مانند چراغ ها و زباله دانی ها توسط معتادان دزدی شده است که  بعد از سرقت این اموال، آن را به کباری ها به قیمت ناچیز به فروش رسانده اند.

معاون رییس جمهوری می گوید که  اگر پس از یک هفته باز هم خریداران کباری به خریداری مواد تاسیسات شهری ادامه دادند، به اتهام دزدی دارایی عامه باز داشت  می شوند.

این در حالیست که هزاران معتاد به مواد مخدر در کوچه  وپس کوچه های شهر کابل حضور دارند که بسیاری از آنها برای به دست آوردن مواد مخدر مورد نیازش دست به سرقت می زنند.

پیش از این برخی مقامات گفته اند که حدود سه میلیون معتاد به مواد مخدر در افغانستان وجود دارد. فریبا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا