اخبارجامعه

هزاران خانوادۀ نیازمند در کندز کمک‌های نقدی، خوراکی و غیر خوراکی دریافت کرده اند

کندز / 5 دلو / باختر

رییس امور مهاجرین و عودت کنندگان کندز گفته است که درجریان ماه های اخیر برای بیش از ده هزارخانوادۀ نیازمند مواد خوراکی و غیر خواراکی توزیع شده است.

عبدالولی محمدی رییس امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت کندز در مصاحبه با خبرنگارآژانس باخترگفت: پس از پیروزی امارت اسلامی افغانستان، ریاست امور مهاجرین و عودت کنندگان کندز در همکاری با موسسۀ های مدد رسان ملی و بین‌المللی تاکنون برای ده‌ هزار خانوادۀ‌ نیازمند، بیجا شده و مستضعف در کندز مواد خوراکی و غیر خوراکی و هم‌چنان پول نقد توزیع کرده است.

وی افزود که این خانواده‌ها  پس از سروی دقیق و شناسایی این‌ اداره کمک دریافت کرده اند.

وی گفت که این خانواده‌های بیجا شده از مرکز و ولسوالی‌های کندز اند که برای همه به گونۀ شفاف و عادلانه کمک و همکاری شده است.

رییس امور مهاجرین و عودت کنندگان کندز گفت که هم‌ اکنون سروی پنجاه هزار خانوادۀ نیازمند دیگر ختم شده است  که در آیندۀ نزدیک از کمک‌های موسسۀ های ملی و بین‌المللی به‌ همکاری ریاست امور مهاجرین کندز مستفید خواهند شد.

در همین حال شماری از باشند‌گان کندز که از سوی تیم‌های سروی ریاست امور مهاجرین کندز شناسایی شده اند، از سروی دقیق و همه‌جانبۀ آن اداره ابراز رضایت کردند وگفتند که تاکنون کارمندان آن اداره افراد و اشخاص مستحق را شناسایی کرده اند.

گفتنی است که روز گذشته نیز ریاست امور مهاجرین کندز به همکاری مالی دفتر اکتید برای ۲۳۷ خانواده آسیب ‌پذیر ولسوالی خان‌آباد کمک نقدی کرد.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا